Public Protest Poster i Typerepublic a les xarxes

(CAT)
Aquests dies alguns projectes de membres del col·lectiu Grrr han estat difosos per les xarxes socials.

La prestigiosa revista britànica de disseny online, Creative Boom, ha parlat de el projecte de Raúl Goñi, Public Protest Poster, projeccions a gran format en una paret del barri de Gràcia, des de la terrassa de casa seva. Una acció que reivindica el cartell com a forma de comunicació i protesta donant a conèixer el treball de dissenyadors de referència com Anthony Burrill, Mario Eskenazi, Patrick Thomas, Loesje, Carles Murillo, Sister Corita, Fraser Mudderidge o Joan Brossa entre d’altres. A més el projecte vol ser una eina d’empoderament per a NO dissenyadors, Raúl Goñi al costat de Santi Grau proporciona una aplicació en la qual qualsevol persona pot dissenyar el seu pòster tipogràfic i compartir-lo amb la comunitat. Un regal per a les persones, el barri i la ciutat.

Es pot llegir l’article complet aquí i seguir el projecte a Instagram.

Raul_1

A TYPOgraphHer, una newsletter de Nicole Arnett Philips amb informacions sobre tipografia de tota mena, es fan ressò de l’article de Manuel Sesma sobre Typerepublic, publicat per Fontstand amb el títol de Where Every Projects Is a Journey. En el text es descriu la trajectòria d’Andreu Balius des dels seus inicis, el projecte Garcia Fonts o la creació de Typerepublic l’any 2003, fins als seus viatges, la tipografia Pradell (que Andreu va utilitzar per al número 14 de Grrr), el seu creixent interès per els caràcters aràbics o la seva visió humanística del disseny.

Es pot llegir l’article aquí

 Andreu_1 

 

Public Protest Poster y Typerepublic en las redes

Estos días algunos proyectos de miembros del colectivo Grrr han sido difundidos por las redes sociales.

La prestigiosa revista británica de diseño online, Creative Boom, ha hablado del proyecto de Raúl Goñi, Public Protest Poster, proyecciones a gran formato en una pared del barrio de Gràcia, desde la terraza de su casa. Una acción que reivindica el cartel como forma de comunicación y protesta dando a conocer el trabajo de diseñadores de referencia como Anthony Burrill, Mario Eskenazi, Patrick Thomas, Loesje, Carles Murillo, Sister Corita, Fraser Mudderidge o Joan Brossa entre otros. Además el proyecto quiere ser una herramienta de empoderamiento para NO diseñadores, Raúl Goñi junto a Santi Grau proporciona una aplicación en la que cualquier persona puede diseñar su poster tipográfico y compartirlo con la comunidad. Un regalo para las personas, el barrio y la ciudad.

Se puede leer el artículo completo aquí y seguir el proyecto en Instagram.

Raul_2

Raul_4

En TYPOgraphHer, una newsletter de Nicole Arnett Philips con informaciones sobre tipografía de todo tipo, se hacen eco del artículo de Manuel Sesma sobre Typerepublic, publicado por Fontstand con el título de Where Every Projects Is a Journey. En el texto se describe la trayectoria de Andreu Balius desde sus inicios, el proyecto García Fonts o la creación de Typerepublic el año 2003, hasta sus viajes, la tipografía Pradell (que Andreu utilizó para el número 14 de Grrr), su creciente interés por los caracteres arábigos o su visión humanística del diseño.

Se puede leer el artículo aquí.

Andreu 2 Andreu_3