ADG Talk, Es ven disseny

(CAT)
En el proper ADGTalk convidem a tres estudis/agències de disseny gràfic que han decidit fer el pas i obrir una botiga amb els seus productes físics. Els i les convidades ens explicaran la seva història, el procés de negoci i les dinàmiques de treball a les quals els ha portat la seva aventura. Finalment, debatran sobre els avantatges i les dificultats que comporta la producció i venda de producte propi.

Amb la participación de Firmamento (Firma), Hey i Putos Modernos, que ens explicaran els seus inicis, la seva experiència i com s’han desimbolt en el context cultural i de mercat on succeeixen.

Firmamento és una marca nascuda i inspirada en el barri de la Barceloneta i la seva escena de surf local. Va néixer el 2013 amb la missió de produir de forma ètica i sostenible, treballant amb artesans, i descobrir i aprendre de mètodes tradicionals de producció. Treballen per a crear peces d’edició limitada, atemporals, útils i còmodes.

El 2014 l’estudi de disseny gràfic i il·lustració Hey va crear HeyShop com a plataforma per compartir les seves creacions més personals. El seu estil colorit, geomètric i tipogràfic es va convertir en dissenys i il·lustracions en forma de pòsters, tote bags i llibretes. Un espai per continuar creixent sense limitacions creatives i sense pressions comercials.

El sarcasme i l’humor defineixen aquest projecte de l’estudi Putos Modernos, que va començar com un exercici més aviat autocrític i que es va convertir en un fenomen de instagram. La viralidad va jugar al seu favor en el moment que van treure el Puto Calendari, un regal en principi dedicat a clients i col·legues; i així van decidir començar el que és ara un projecte amb productes per a qui vulgui veure el seu dia a dia amb un toc satíric.

Al acabar la xerrada es farà pública la shortlist dels premiats ADG Laus 2019.

Dimecres 15 de maig
A les 19:00 h
Espai Simon 100
C/Sancho d’Àvila 66, Barcelona

Entrada: 3 euros (+despeses de gestió)
Membres ADG gratuït (limitat a 1 entrada per soci/a)
Aforament limitat, compra la teva entrada aquí.

 

ADG Talk, Se vende diseño
(CAST)
En el próximo ADGTalk han invitado a tres estudios/agencias de diseño gráfico que han decidido dar el paso y abrir una tienda con sus productos físicos. Nos contarán su historia, el proceso de negocio y las dinámicas de trabajo a las que les ha llevado su aventura. Finalmente, debatirán sobre las ventajas y las dificultades que conlleva la producción y puesta a la venta de producto propio.

Con la participación de Firmamento (Firma), Hey y Putos Modernos, quienes nos explicarán sus inicios, su experiencia y cómo se han desenvuelto en el contexto cultural y de mercado donde suceden.

Firmamento es una marca nacida e inspirada en el barrio de La Barceloneta y su escena de surf local. Nació en 2013 con la misión de producir de forma ética y sostenible trabajando con artesanos y descubrir y aprender de métodos tradicionales de producción. Trabajan para crear prendas de edición limitada, atemporales, útiles y cómodas.

En 2014 el estudio de diseño gráfico e ilustración Hey lanzó HeyShop como plataforma para compartir sus creaciones más personales. Su estilo colorido, geométrico y tipográfico se convirtió en diseños e ilustraciones en forma de pósters, tote bags y libretas. Un espacio para seguir creciendo sin limitaciones creativas y sin presiones comerciales.

El sarcasmo y el humor definen este proyecto del estudio Putos Modernos, que empezó como un ejercicio más bien autocrítico y que se convirtió en un fenómeno de instagram. La viralidad jugó a su favor en el momento que sacaron el Puto Calendario, un regalo en principio dedicado a clientes y colegas; y así decidieron empezar lo que es ahora un proyecto con productos para quien quiera ver su día a día con un toque satírico.

Al acabar la charla se hará pública la shortlist de los premiados ADG Laus 2019.

Miércoles 15 de mayo
A las 19:00 h
Espacio Simon 100
C/Sancho de Ávila 66, Barcelona

Entrada: 3 euros (+gastos de gestión)
Socios ADG gratuito (limitado a 1 entrada por socio/a)
Aforo limitado, compra tu entrada aquí.