Disseny vs Disseny

(CAT)
Hi ha pregunta recurrent que sol sortir en qualsevol reunió entre col·legues de professió; per què són els projectes de disseny per a dissenyadors els que sempre es guanyen l’atenció de crítica i indústria?, és possible dissenyar per al gran públic i tot així guanyar aquest reconeixement?

El disseny gràfic té la capacitat de comunicar sota moltes formes i llenguatges, no obstant això, podríem dir que a la vegada, és una professió molt centrada en si mateixa, i on hi ha una clara diferència entre projectes que funcionen dins del cercle del disseny, i els que intenten obrir-se a un públic més ampli.

Aprofitant la presència de David McFarline (Commission), Óscar Germade (Solo i Vogue Espanya) i Sascha Lobe (Pentagram) com a jurats per als premis ADG Laus, Rocío Martinavarro (Mayúscula) moderarà un debat en el qual intentarem dialogar sobre aquesta qüestió sota diferents punts de vistes en tots els seus aspectes. Reflexionarem sobre si és possible guanyar premis amb dissenys comercials, si els estudis haurien d’adaptar-se al llenguatge de la seva audiència sense importar els cànons, o si és important guanyar-se el respecte de la resta de professionals.

Dijous 28 de març,
A les 19:00 h
Disseny Hub Barcelona, Sala C (entrada Glòries 3)

Entrada: 5 euros (+despeses de gestió)
*Socis ADG gratuït (limitat a 1 entrada per soci/a)
Aforament limitat, compra la teva entrada aquí.

Mes info aquí

 

Diseño vs Diseño

(CAST)
Hay pregunta recurrente que suele salir en cualquier reunión entre colegas de profesión; ¿por qué son los proyectos de diseño para diseñadores los que siempre se ganan la atención de crítica e industria? ¿es posible diseñar para el gran público y aún así ganar ese reconocimiento?

El diseño gráfico tiene la capacidad de comunicar bajo muchas formas y lenguajes, sin embargo, podríamos decir que a su vez, es una profesión muy centrada en sí misma, y donde hay una clara diferencia entre proyectos que funcionan dentro del círculo del diseño, y los que intentan abrirse a un público más amplio.

Aprovechando la presencia de David McFarline (Commission), Óscar Germade (Solo y Vogue España) y Sascha Lobe (Pentagram) como jurados para los premios ADG Laus, Rocío Martinavarro (Mayúscula) moderará un debate en el que intentaremos dialogar sobre esta cuestión bajo diferentes puntos de vistas en todos sus aspectos. Reflexionaremos sobre si es posible ganar premios con diseños comerciales, si los estudios deberían adaptarse al lenguaje de su audiencia sin importar los cánones, o si es importante ganarse el respeto del resto de profesionales.

Jueves 28 de marzo
A las 19:00 h
Disseny Hub Barcelona, Sala C (entrada Glòries 3)

Entrada: 5 euros (+gastos de gestión)
*Socios ADG gratuito (limitado a 1 entrada por socio/a)
Aforo limitado, compra tu entrada aquí.

Más info aquí.