Dissenya i Vola

(CAT)

Nova edició de les convocatòries organitzades per Show us your type per a la creació de cartells tipogràfics dedicats a ciutats.

Una altra vegada en col·laboració amb Volotea (com en el cas de Venècia) i dedicat a la ciutat de Bilbao. D’entre tots els treballs presentats Volotea premiarà a un d’ells amb un vol a Bilbao des de qualsevol aeroport des dels quals opera.

Un jpg amb la paraula Bilbao, de 396px d’ample per 559px d’alt, és l’única cosa que has d’enviar. Si el teu treball és seleccionat hauràs de transformar-lo en un cartell format A3.

Tens temps per participar fins al 28 de juny de 2018.
Puja el teu treball aquí.

Bilbao_1

Diseña y Vuela

(CAST)
Nueva edición de las convocatorias organizadas por Show us your type para la creación de posters tipográficos dedicados a ciudades.

Otra vez en colaboración con Volotea (como en el caso de Venecia) y dedicado a la ciudad de Bilbao. De entre todos los trabajos presentados Volotea premiará a uno de ellos con un vuelo a Bilbao desde cualquier aeropuerto desde los que opera.

Un jpg con la palabra Bilbao, de 396px de ancho por 559px de alto, es lo único que tienes que mandar. Si tu trabajo es seleccionado deberás transformarlo en un cartel formato A3.

Tienes tiempo para participar hasta el 28 de junio de 2018.
Sube tu trabajo aquí.

Bilbao_2