ADGTalk 10

(CAT)
En el proper ADG Talk exploraran l’evolució professional d’una dissenyadora gràfica i d’una arquitecta que, deixant en un segon pla la seva formació, decideixen consolidar la seva faceta artística i convertir-la en un mitjà de vida.

Per a l’ocasió comptarem amb Carla Cascales, una dissenyadora gràfica que aviat va descobrir un talent innat per l’escultura, camp en el que actualment desenvolupa una prolífica obra personal amb la qual ha participat en exposicions i publicacions de tot el món.

Ens acompanyarà també Raya Sader qui, després de instal·lar-se a Barcelona, ​​va continuar els seus estudis en Arquitectura fins que, el 2008, decideix donar un gir a la seva carrera, perseguir la seva passió i dedicar-se al que millor sap fer: el Paper Art.

Carla i Raya ens parlaran de les seves inicis, del seu canvi de trajectòria i de la seva feina en l’actualitat. A partir de la seva experiència, reflexionarem sobre les influències i els límits que uneixen i separen disciplines com el disseny gràfic i l’arquitectura de l’art en una conversa moderada per Samuel López, Director Creatiu de Sr i Sra. Wilson i membre de la Junta de ADG-FAD.

Comencem la temporada, a més, incorporant als ADG Talks la figura del «teloner» de la mà d’estudiants o joves professionals. Obrirà l’ADG Talk el recent graduat Jay K Darvishian qui, en l’actualitat, cursa el Màster en Disseny Editorial d’Elisava. Malgrat la seva curta trajectòria professional, aquesta jove promesa del disseny gràfic pot enorgullir d’haver col·laborat amb achos! i l’estudi Aranda. Jay disposarà dels primers minuts de la sessió per fer una intervenció que, amb tota seguretat, no ens deixarà indiferents.

Com sempre, durant el ADG Talk podrem gaudir d’unes cerveses cortesia de Moritz.

Dimecres 31 de gener,
A les 19:00 h
Carretes 47 (Raval)
Entrada 3 € / Socis gratuït

Aforament limitat. Reserves aquí.

ADGTalk_10_1

 

ADGTalk 10

(CAST)
En el próximo ADG Talk explorarán la evolución profesional de una diseñadora gráfica y de una arquitecta que, dejando en un segundo plano su formación, deciden consolidar su faceta artística y convertirla en un medio de vida.

Para la ocasión contarán con Carla Cascales, una diseñadora gráfica que pronto descubrió un talento innato para la escultura, campo en el que actualmente desarrolla una prolífica obra personal con la que ha participado en exposiciones y publicaciones de todo el mundo.

Nos acompañará también Raya Sader quien, tras instalarse en Barcelona, continuó sus estudios en Arquitectura hasta que, en 2008, decide dar un giro a su carrera, perseguir su pasión y dedicarse a lo que mejor sabe hacer: el Paper Art.

Carla y Raya nos hablarán de sus inicios, de su cambio de trayectoria y de su trabajo en la actualidad. A partir de su experiencia, reflexionaremos sobre las influencias y los límites que unen y separan disciplinas como el diseño gráfico y la arquitectura del arte en una conversación moderada por Samuel López, Director Creativo de Sr. y Sra. Wilson y miembro de la Junta de ADG-FAD.

Comenzamos la temporada, además, incorporando a los ADG Talks la figura del “telonero” de la mano de estudiantes o jóvenes profesionales. Abrirá el ADG Talk el recién graduado Jay K Darvishian quien, en la actualidad, cursa el Máster en Diseño Editorial de Elisava. Pese a su corta trayectoria profesional, esta joven promesa del diseño gráfico puede enorgullecerse de haber colaborado con achos! y el estudio Aranda. Jay dispondrá de los primeros minutos de la sesión para hacer una intervención que, con toda seguridad, no nos dejará indiferentes.

Como siempre, durante el ADG Talk podremos disfrutar de unas cervezas cortesía de Moritz.

Miércoles 31 de enero
A las 19:00 h
Carretes 47 (Raval)
Entrada 3 € / Socios gratuito

Aforo limitado. Reservas aquí.

ADGTalk_10_2