Adbusters en Out of Metrics

CAT

La tercera presentació del cicle Out of Metrics que organitza el FAD, comptarà amb la presència de Pedro Inoue, director creatiu de Adbusters.

Adbusters és una fundació creada al Canadà el 1989 i que compta amb una revista homònima com a principal plataforma. També han llançat una sèrie de campanyes internacionals, entre les quals destaquen Buy Nothing Day, Buy Nothing Xmas i Occupy Wall Street.

La revista és cèlebre pel seu ús del que podrien anomenar anti-anuncis, en els quals parodien anuncis i corporacions i gasten bromes sobre aquests, en un intent de hackejar la narrativa comercial i obrir un espai de discussió sobre temes reals que ens importen en aquest moment: canvi climàtic, consumisme, domini de les corporacions i mercats financers.

La presentació de Pedro Inoue tindrà format d’entrevista i serà realitzada per Jaron Rowan, que investiga sobre la producció cultural contemporània, l’economia política de la cultura, els memes i el paper de la cultura en processos de transformació.
Dijous 8 de febrer
A les 19:00 h.
Mazda Space.
C. Comerç 60, Barcelona
Més informació

 

Adbusters_2 OoM_Adbusters_1

 

Adbusters en Out of Metrics

CAST
La tercera presentación del ciclo Out of Metrics que organiza el FAD, contará con la presencia de Pedro Inoue, director creativo de Adbusters.

Adbusters es una fundación creada en Canadá en 1989 cuya principal plataforma es una revista con el mismo nombre. También han lanzado una serie de campañas internacionales entre las que destacan Buy Nothing Day, Buy Nothing Xmas i Occupy Wall Street.

La revista es célebre por su uso de lo que podríamos llamar anti-anuncios, en los que parodian anuncios y corporaciones y gastan bromas acerca de estos, en un intento de hackear la narrativa comercial y abrir un espacio de discusión sobre temas reales que nos importan en este momento: cambio climático, consumismo, dominio de las corporaciones y mercados financieros.

La presentación de Pedro Inoue tendrá formato de entrevista y será realizada por Jaron Rowan, que investiga sobre la producción cultural contemporánea, la economía política de la cultura, los memes y el papel de la cultura en procesos de transformación.

Jueves 8 de febrero
A las 19:00 h.
Mazda Space.
Comerç 60, Barcelona

Más información

Adbusters_3