ADG Talk, Enric Aguilera

(CAT)
Enric Aguilera oferirà el seu punt de vista sobre què entenem per un professional del disseny gràfic en l’actualitat a través d’una conversa amb dos dissenyadors que van créixer professionalment al seu costat.

En aquesta ocasió, l’ADG Talk tindrà lloc a la impremta Agpograf, la qual obrirà les seves portes per a tots aquells que vulguin visitar les seves instal·lacions. Una fantàstica ocasió per veure com és i com funciona una impremta des de dins. Una mica més tard, a les 19h, donarem començament a l’ADG Talk amb el mestre del disseny de packaging pel gran consum i enguany guardonat amb el Laus d’Honor 2017.

Dimecres 25 d’octubre
A les 18:30 h.
Agpograf, Pujades 124

Reserva la teva entrada aquí

ADGTalk_Aguilera

 

ADG Talk, Enric Aguilera

(CAST)
Enric Aguilera ofrecerá su punto de vista sobre qué entendemos por un profesional del diseño gráfico en la actualidad a través de una conversación con dos diseñadores que crecieron profesionalmente a su lado.

En esta ocasión, el ADG Talk tendrá lugar en la imprenta Agpograf, que abrirá sus puertas para todos aquellos que quieran visitar sus instalaciones. Una fantástica ocasión para ver cómo es y cómo funciona una imprenta desde dentro. Un poco más tarde, a las 19h, dará comienzo el ADG Talk con el maestro del diseño de packaging para el gran consumo, reconocido este año con el Laus de Honor 2017.

Miércoles 25 de octubre
A las 18:30 h
Agpograf, Pujades 124

Reserva tu entrada aquí