Espai en Blanc

[CAT]

Nou llibre d’Espai en Blanc que recull la feina dels últims 4 anys: 50 Pressentiments. Armes per interrompre el sentit del món publicat amb el suport de l’Editorial Bellaterra.

Aquesta vegada demanen que passeu de la complicitat al compromís. Per entrar a l’acte heu de portar un pressentiment imprès, el que més us agradi o incomodi, aquell que considereu que es pot convertir en una de les vostres armes per interrompre el sentit del món. Allà el debatran, el recitaran, el cantaran o el trencaran…

Dijous 27 d’octubre
A les 19 h.
Horiginal
Ferlandina, 29, Barcelona

espai-en-blanc

 

Espai en Blanc

[CAST]

Nuevo libro de Espai en Blanc que recoge el trabajo de los últimos 4 años: 50 Pressentiments. Armas para interrumpir el sentido del mundo, publicado con el soporte de la Editorial Bellaterra.

Esta vez piden que paséis de la complicidad al compromiso. Para entrar al acto tenéis que traer un pressentiment impreso, el que más os guste o incomode, aquel que consideréis que puede convertirse en una de vuestras armas para interrumpir el sentido del mundo. Allí lo debatirán, lo recitarán, lo cantarán o lo romperán…

Jueves 27 de octubre
A las 19 h.
Horiginal
Ferlandina, 29, Barcelona