Blanc Versus

[CAT]

Dos equips seleccionats per dos professionals del sector del disseny gràfic i la il·lustració. Óscar Germade i Juanjo Sáez seran els responsables d’una amistosa competició on cadascun presentarà el seu propi equip de ponents.

Un outsider, una promesa emergent i una figura amb trajectòria en el seu àmbit professional seran les característiques de cadascun dels tres ponents seleccionats per a cada equip.

Equip Óscar Germade: Dani Rubio, Ángel, Josema Urós
Equip Juanjo Sáez: Núria Farré, Carlos Bayona, Josep Puga

El guanyador… seràs tu. Perquè a més presentarem els títols d’obertura de Mr.Blanc i la gràfica de la vuitena edició de Blanc creada pel director de marte Andrés Requena.

Dijous 27 d’octubre
A les 18 h.
Disseny Hub
Entrades

blanc_versus_1

Blanc Versus

[CAST]
Dos equipos seleccionados por dos profesionales del sector del diseño gráfico y la ilustración. Óscar Germade i Juanjo Sáez serán los responsables de una amistosa competición donde cada uno presentará su propio equipo de ponentes.

Un outsider, una promesa emergente y una figura con trayectoria en su ámbito profesional serán las características de cada uno de los tres ponentes seleccionados por cada equipo.

Equipo Óscar Germade: Dani Rubio, Ángel, Josema Urós
Equipo Juanjo Sáez: Núria Farré, Carlos Bayona, Josep Puga

El ganador… serás tu. Porqué además presentaremos los títulos de obertura de Mr. Blanc y la gráfica de la octava edición de Blanc creada por el director de marte Andrés Requena.

Jueves 27 de octubre
A las 18 h.
Disseny Hub
Entradas

blanc_versus_2