Chill Laus Barcelona 97, Àxel Durana

[CAT]
Com treballa un dissenyador amb un client que està aprenent a crear una línia coherent amb la seva marca i que està en constant creixement?
Com treballa amb un client sense timings, però amb el que arribar tard no és una opció?
Estem preparats per a tot tipus de reptes?

En el proper Chill Laus, l’Àxel Durana ens explicarà quin ha estat el seu paper com a dissenyador en el procés de creixement d’una petita empresa editorial que ha passat a convertir-se en gestora de capçaleres editorials.

A través d’aquest cas pràctic, l’Àxel ens plantejarà com ha crescut al costat d’un client il·lusionat, que sap on vol arribar i que ha dipositat en el seu criteri i coneixement l’esperança perquè el seu producte arribi el més lluny possible. Un repte amb el qual tot dissenyador gràfic hauria de trobar-se alguna vegada.

L’Àxel ens explicarà, a més, com ha evolucionat en paral·lel la seva trajectòria professional fins a crear el seu propi estudi de disseny gràfic, Durana-Durana.

Dimecres 28 de setembre
A les 19h
Aules B+C, Disseny Hub Barcelona
Entrada: 3 euros
Socis FAD i estudiants acreditats gratuït
Aforament limitat, reserves aquí

durana_durana_1 durana_durana_2 durana_durana_3

 

Chill Laus Barcelona 97, Àxel Durana

[CAST]
¿Cómo trabaja un diseñador con un cliente que está aprendiendo a crear una línea coherente con su marca y que está en constante crecimiento?
¿Cómo trabaja con un cliente sin timings, pero con el que llegar tarde no es una opción?
¿Estamos preparados para todo tipo de retos?

En el próximo Chill Laus, Àxel Durana nos explicará cuál ha sido su papel como diseñador en el proceso de crecimiento de una pequeña empresa editorial que ha pasado a convertirse en gestora de cabeceras editoriales.

A través de este caso práctico, Àxel nos planteará cómo ha crecido junto a un cliente ilusionado, que sabe dónde quiere llegar y que ha depositado en su criterio y conocimiento la esperanza para que su producto llegue lo más lejos posible. Un reto con el que todo diseñador gráfico debería encontrarse alguna vez.

Àxel nos contará, además, cómo ha evolucionado en paralelo su trayectoria profesional hasta crear su propio estudio de diseño gráfico, Durana-Durana.

Miércoles 28 de septiembre
A las 19h
Aulas B+C, Disseny Hub Barcelona
Entrada: 3 euros
Socios FAD y estudiantes acreditados gratuito
Aforo limitado, reservas aquí