Els 14 sediments de llum de Mr. Kimoto

[CAT]
Una exposició de collage de Joan Cardosa en l’espai expositiu Kotoro, situat al recinte de la taverna japonesa del mateix nom situada al Raval.


El nou espai expositiu neix amb la intenció de mostrar peces de petit format dins l’àmbit del disseny, la fotografia i l’art actual sempre en el context de la cultura emergent; Kotoro inicia aquesta nova ruta amb l’exposició Mr. Kimoto o el monstre mutant de Tristan Tzara de Juan Cardosa, acompanyada per un text d’Oscar Guayabero esperant oferir una lectura propera i distreta sobre el món del disseny gràfic i en l’univers creatiu del collage.

Kotoro
Ferlandina 34
Inauguració 14 juliol
A les 19 h .

Mr_Kimoto_Premsa Mr_Kimoto_Premsa

Los 14 sedimentos de luz de Mr. Kimoto

[CAST]
Una exposición de collage de Juan Cardosa en el espacio expositivo Kotoro, situado en el recinto de la tasca japonesa del mismo nombre situada en el Raval.

El nuevo espacio expositivo nace con la intención de mostrar piezas de pequeño formato dentro del ámbito del diseño, la fotografía y el arte actual siempre en el contexto de la cultura emergente; Kotoro inicia esta nueva ruta con la exposición Mr. Kimoto o el monstruo mutante de Tristan Tzara de Juan Cardosa, acompañada por un texto de Oscar Guayabero esperando ofrecer una lectura cercana y distraída sobre el mundo del diseño gráfico y en el universo creativo del collage.

Kotoro
Ferlandina 34
Inauguración 14 de julio
A las 19 h.

Mr_Kimoto_Premsa

Mr_Kimoto_Premsa

Juan_Cardosa_5