Pre-Festa del Grafisme 2016

[CAT]
D’aquí a uns dies farem la presentació de la propera edició de la Festa del Grafisme. Un dissabte al matí al barri de Gracía , a Barcelona.

En l’esdeveniment us explicarem més o menys el programa previst per a aquest any i us presentarem al responsable de la imatge.

També podreu veure el fanzine Portbou , realitzat per Lindero Libros com a resultat del taller que van realitzar en l’edició de l’any passat.

A més muntarem una petita fira editorial, la que serà la segona edició de Papelmanía, gràcies a la col·laboració dels nostres amics d’Addiccions perquè sí , Grrr , Lindero Libros, Lauren Press, TD Papeles i Terranova.

Procurarem que us aficioneu al Col·leccionisme Gràfic i ho regarem tot amb un aperitiu.

Reserva la data. T’esperem.
Dissabte 18 de juny
D’11 a 15 hores
Galería Visions
Igualada 4, Gràcia, Barcelona.

PRE–FESTADELGRAFISME_REDES

 

Pre-Festa del Grafisme 2016

[CAST]
Dentro de unos días realizaremos la presentación de la próxima edición de la Festa del Grafisme. Un sábado por la mañana en el barrio de Gracía, en Barcelona.

En el evento os contaremos más o menos el programa previsto para este año y os presentaremos al responsable de la imagen.

También podréis ver el fanzine Portbou, realizado por Lindero Libros como resultado del taller que realizaron en la edición del año pasado.

Además montaremos una pequeña feria editorial, la que será la segunda edición de Papelmanía, gracias a la colaboración de nuestros amigos de Adicciones porqué sí, Grrr, Lindero Libros, Lauren Press, TD Papeles y Terranova.

Procuraremos que os aficionéis al Coleccionismo Gráfico y lo regaremos todo con un aperitivo.

Reserva la fecha. Te esperamos.

Sábado 18 de junio
De 11 a 15 horas
Galería Visions
Igualada 4, Gracìa, Barcelona.

PRE–FESTADELGRAFISME_VISIONS_1