Festa del Grafisme 2015

[CAT]

Els dies 19 i 20 de setembre de 2015, tindrà lloc una nova edició de la Festa del Grafisme, l’octava. El programa, com sempre està carregat de sorpreses, propostes i activitats de tot tipus.

Entre les exposicions hi haurà una dedicada a la gràfica popular de les caixes de fruites, una altra de revistes, fanzines i publicacions amb l’accent en el disseny gràfic, una mostra de cartells en homenatge al 75e aniversari de Walter Benjamin, Art & Print de Joan Barbarà edicions …

Una demo de serigrafia organitzat per Printworkers, un taller d’infografia popular coordinat pels germans Paadín, una bogeria arribada directament des d’Holanda Randyouposttuberom, tres tallers infantils -sembla que alguns dissenyadors ja comencen a tenir fills-, una nova edició del ja clàssic Tiportbou amb en Joanca (Casasin) i en David (Molins) i un taller fotogràfic de Lindero.

Les Experiències estaran impartides per Querida, Mikel Jaso, Jade de Robles, Oriol Pascual i Adrià Ventura, Hola Edicions, Andrés Requena i Lindero. El convidat especial per a aquesta edició és el gran Javier Jaén. El dissabte es tancarà amb el guateque que inclou un karaoke de Boris Michael. I el diumenge al matí la Festa dirà adéu i fins a l’any que ve amb un taller de collage classificatori per al Campionat del Món de Collage que organitza Álvaro Sobrino i que contara amb Oscar Guayabero com a Dj, més alguna experiencia i un vermut cortesia del Morro Fi i Marcel Fernández.

Tot això, completament gratis, en un preciós poble del mar mediterrani i a tir de pedra de França.
T’ho perdràs? Ens veiem a Portbou.

blog_Grrr_1

Festa del Grafisme 2015

[CAST]

Los días 19 y 20 de septiembre de 2015, tendrá lugar una nueva edición de la Festa del Grafisme, la octava.

El programa, como siempre esta cargado de sorpresas, propuestas y actividades de todo tipo. Entre las exposiciones habrá una dedicada a la gráfica popular de las cajas de frutas, otra de revistas, fanzines y publicaciones con el acento en el diseño gráfico, una muestra de carteles en homenaje al 75º aniversario de Walter Benjamin, Art & Prints de Barbarà edicions …

Una demo de serigrafía organizado por Printworkers, un taller de infografía popular coordinado por los hermanos Paadín, una locura llegada directamente desde Holanda Randyouposttuberom, tres talleres infantiles -parece que algunos diseñadores ya empiezan a tener hijos- una nueva edición del ya clásico Tiportbou con Joanca (Casasin) y David (Molins) y un taller fotográfico de Lindero Libros.

Las experiencias estarán impartidas por Querida, Mikel Jaso, Jade de Robles, Oriol Pascual y Adrià Ventura, Hola Ediciones, Andrés Requena y Lindero Libros. El invitado especial para esta edición es el gran Javier Jaén. El sábado se cerrará con el guateque que incluye un karaoke de Boris Michael.

El domingo por la mañana la Festa dirá adiós y hasta el año que viene con un taller de collage clasificatorio para el Campeonato del Mundo de Collage que organiza Álvaro Sobrino y que contara con Oscar Guayabero como Dj, más alguna experiencia y un vermut cortesía del Morro Fi y Marcel Fernández.

Y todo esto, completamente gratis, en un precioso pueblo del mar mediterráneo y a tiro de piedra de Francia.
¿Te lo vas a perder? Nos vemos en Portbou.

blog_grrr_2