Raons per estar alegre, o quan veiem el got mig ple.

(CAT)
Reasons to be Cheerful
(Raons per estar alegre) és un projecte editorial sense ànim de lucre, un tònic per a temps tumultuosos.
Expliquen històries que revelen que, de fet, hi ha una sorprenent quantitat de raons per sentir-se alegre. Moltes d’aquestes raons es presenten en forma de solucions intel·ligents, provades i replicables per als problemes més apressants de l’món.

Son aquí per explicar-nos alguns d’ells. A través de dades precises, les seves històries equilibren una sensació d’optimisme saludable amb el rigor periodístic, i troben motius per a l’esperança. Són part revista, part sessió de teràpia, part un pla per a un món millor.


Reasons to be Cheerful va ser fundada per l’artista, músic i ex-component dels mítics Talking Heads, David Byrne, una persona que creu en el poder de acostar-se a el món amb curiositat: en l’art, en la música, en la col·laboració i en la vida. Reasons to be Cheerful encarna la mateixa sensibilitat que el seu fundador, aplicant-la al futur del nostre món. A través d’històries d’esperança, arrelades en l’evidència, Reasons to be Cheerful té com a objectiu inspirar-nos a tots a sentir curiositat sobre com el món pot ser millor i a preguntar-nos com podem ser part d’aquest canvi.

 

Razones para estar alegre, o cuando vemos el vaso medio lleno.

(CAST)
Reasons to be Cheerful
(Razones para estar alegre) es un proyecto editorial sin fines de lucro, un tónico para tiempos tumultuosos.
Cuentan historias que revelan que, de hecho, hay una sorprendente cantidad de razones para sentirse alegre. Muchas de estas razones se presentan en forma de soluciones inteligentes, probadas y replicables para los problemas más acuciantes del mundo. Están aquí para contarnos algunos de ellos. A través de datos precisos, sus historias equilibran una sensación de optimismo saludable con el rigor periodístico, y encuentran motivos para la esperanza. Son parte revista, parte sesión de terapia, parte un plan para un mundo mejor.
Reasons to be Cheerful fue fundada por el artista, músico y ex-componente de los míticos Talking Heads, David Byrne, una persona que cree en el poder de acercarse al mundo con curiosidad: en el arte, en la música, en la colaboración y en la vida. Reasons to be Cheerful encarna la misma sensibilidad que su fundador, aplicándola al futuro de nuestro mundo. A través de historias de esperanza, arraigadas en la evidencia, Reasons to be Cheerful tiene como objetivo inspirarnos a todos a sentir curiosidad acerca de cómo el mundo puede ser mejor y a preguntarnos cómo podemos ser parte de ese cambio.