Toormix, Fast Talks i nou espai

(CAT)
Fast Talks és un innovador format afterwork en forma de micro-píndoles de coneixement d’uns 30 minuts de durada, comissariades per l’estudi de disseny Toormix.

Aquest mes hi intervendrà Basora l’estudi de Josep Basora especialitzat en Identitat Corporativa, Tipografia, Packaging i Direcció d’Art.

Dimecres 28 de noviembre.
A les 19:30 h.
Bicnic Restaurant
Girona 68
Entrada gratuïta. Aforament limitat

L’Espai Tactel Toormix s’inaugura amb l’exposició-diàleg “Secret Diaries”, un acostament a la construcció de la masculinitat mitjançant l’ús del diari íntim que presenta l’obra de Fito Conesa (Cartagena, 1980) i Michael Roy (La Rochelle, França , 1973).
Amb una clara vocació per trobar nous camins per a la reflexió i a la vegada potenciar la cerca de nous reptes i inspiració, l’estudi de disseny Toormix de Barcelona s’alinea amb la galeria Espai Tactel de València per obrir aquest nou espai a Barcelona. Situat a la zona de taller del mateix estudi i amb la idea de fusionar art, pensament, disseny i experimentació neix Espai Tactel Toormix Barcelona.

Divendres 30 de noviembre
A les 19:00 h.
Alegre de Dalt 55, baixos C
Entrada gratuïta. Aforament limitat
De dimecres a divendres, de 15:00 a 19:00 h., i visites concertades

 

Secret Diaries

 

Toormix, Fast Talks y nuevo espacio
(CAST)
Fast Talks es un innovador formato afterwork en forma de micro-pildoras de conocimiento de unos 30 minutos de duración, comisariadas per el estudio de diseño Toormix. Este mes intervendrá Basora el estudio de Josep Basora especializado en Identidad Corporativa, Tipografía, Packaging y Dirección de Arte.

Miércoles 28 de noviembre.
A las 19:30 h.
Bicnic Restaurant
Girona 68
Entrada gratuita. Aforo limitado

El Espai Tactel Toormix se inaugura con la exposición-diálogo “Secret Diaries”, un acercamiento a la construcción de la masculinidad mediante el uso del diario íntimo que presenta la obra de Fito Conesa (Cartagena, 1980) y Michael Roy (La Rochelle, Francia, 1973).
Con una clara vocación para encontrar nuevos caminos para la reflexión y al mismo tiempo potenciar la búsqueda de nuevos retos e inspiración, el estudio de diseño Toormix de Barcelona se alinea con la galería Espai Tactel de Valencia para abrir este nuevo espacio en Barcelona. Situado en la zona de taller del mismo estudio y con la idea de fusionar arte, pensamiento, diseño y experimentación nace Espacio Tactel Toormix Barcelona.

Viernes 30 de noviembre
A las 19:00 h.
Alegre de Dalt 55, bajos C
Entrada gratuita. Aforo limitado
De miércoles a viernes, de 15:00 a 19:00 h., y visitas concertadas