ADG Talk, 10 anys de Moruba

(CAT)
El proper ADG Talk conflueix amb The Art of Labelling, el cicle de conferències coorganitzades amb Arconvert i dedicades al disseny de packaging, per conèixer de prop a Daniel MORales y Javier EUBA: MORUBA.

Aquest tàndem creatiu va arrencar al 2008 a Logronyo i s’ha consolidat com un referent dins del disseny d’etiquetes de vi i cervesa, amb un palmarès interminable de premis nacionals i internacionals. Moruba destaca per la solidesa i atemporalitat dels seus dissenys, la simplicitat de les seves solucions, la claredat dels seus conceptes comunicatius i el perfeccionisme i passió en les seves execucions, plasmats en l’ús tipogràfic i la direcció d’art en il·lustració.

El dimecres 24 d’octubre, en Daniel i el Javier ens visitaran per explicar-nos els seus ja deu anys de trajectòria, coneixent qui i com es forma Moruba, què els ha portat a fer el que fan i com aquest camí personal i professional modela els seus processos creatius.

La xerrada serà moderada per Albert Martínez López-Amor, col·laborador habitual de Moruba i ADG-FAD.

Reprendrem la secció de «Teloners» dels talks de la mà d’estudiants o joves professionals amb la nostra sòcia Clàudia Portús que farà una petita intervenció al començar la trobada.

Dimecres 24 d’octubre, 20h
Sala B, Disseny Hub Barcelona
Entrada: 3 euros
*Socis ADG gratuït
Aforament limitat, reserves aquí.

Moruba

 

ADG Talk, 10 años de Moruba
El próximo ADG Talk confluye con The Art of Labelling, el ciclo de conferencias coorganizadas con Arconvert y dedicadas al diseño de packaging, para conocer de cerca a Daniel MORales y Javier EUBA: MORUBA.

Este tándem creativo arrancó en 2008 en Logroño y se ha consolidado como un referente dentro del diseño de etiquetas de vino y cerveza, con un palmarés interminable de premios nacionales e internacionales. Moruba destaca por la solidez y atemporalidad de sus diseños, la simplicidad de sus soluciones, la claridad de sus conceptos comunicativos y el perfeccionismo y pasión en sus ejecuciones, plasmados en el uso tipográfico y la dirección de arte en ilustración.

El miércoles 24 de octubre, Daniel y Javier nos visitarán para explicarnos sus ya diez años de trayectoria, conociendo quién y cómo se forma Moruba, qué les ha llevado a hacer lo que hacen y cómo ese camino personal y profesional moldea sus procesos creativos.

La charla será moderada por Albert Martínez López-Amor, colaborador habitual de Moruba y ADG-FAD.

Retomaremos la sección de «Teloneros» de los talks de la mano de estudiantes o jóvenes profesionales con nuestra socia Clàudia Portús que hará una pequeña intervención al empezar el encuentro.

24 de octubre, 20h
Sala B, Disseny Hub Barcelona
Entrada: 3 euros
*Socios ADG gratuito
Aforo limitado, reservas aquí.