Out of metrics

(CAT)

Un cicle d’actes comissariat pel FAD per descobrir el treball de dissenyadors i arquitectes internacionals que treballen en les interseccions del disseny, la tecnologia i l’entorn.

Professionals que s’han guanyat el reconeixement internacional posant el focus en les relacions del disseny amb les persones, sigui en el terreny de l’especulació, valent-se de la crítica al sistema o treballant colze a colze amb la comunitat.

Amb la participació d’Assemble, un col·lectiu ubicat a Londres que treballa en l’àmbit de l’art, l’arquitectura i el disseny. Lara Torres, dissenyadora de moda experimental. Des d’un punt de vista teòric, artístic i d’investigació, aplica la tecnologia a la moda explorant com els materials poden transformar-se o desaparèixer. Adbusters, una xarxa global d’artistes, escriptors, músics, dissenyadors, poetes, filòsofs i punks que intenten transformar l’actual ordre mundial i Anthony Dunne i Fiona Raby, que des de la seva filosofia del disseny, exploren les coses que existeixen entre la realitat i la ficció.

Espai Mazda
Comerç 60, Barcelona
Els dijous
23 de noviembre
Assemble
14 de desembre
Lara Torres
8 de febrero
Adbusters
1 de març
Dunne & Raby

Més informació i inscripcions

AssembleLara Torres

 

Out of metrics

(CAST)
Un ciclo de actos comisariado por FAD para descubrir el trabajo de diseñadores y arquitectos internacionales que trabajan en las intersecciones del diseño, la tecnología y el entorno. Profesionales que se han ganado el reconocimiento internacional poniendo el foco en las relaciones del diseño con las personas, ya sea en el terreno de la especulación, valiéndose de la crítica al sistema o trabajando codo a codo con la comunidad.

Con la participación de Assemble un colectivo radicado en Londres que trabaja en el ámbito del arte, la arquitectura y el diseño. Lara Torres diseñadora de moda experimental. Desde un punto de vista teórico, artístico y de investigación, aplica la tecnología a la moda explorando cómo los materiales pueden transformarse o desaparecer. Adbusters una red global de artistas, escritores, músicos, diseñadores, poetas, filósofos y punks que intenta transformar el actual orden mundial. Anthony Dunne y Fiona Raby que desde su filosofía del diseño, exploran las cosas que existen entre la realidad y la ficción.

Espai Mazda
Comerç 60, Barcelona
Los jueves
23 de noviembre
Assemble
14 de diciembre
Lara Torres
8 de febrero
Adbusters
1 de marzo
Dunne & Raby

Más información e inscripciones

AdbustersDunne&Raby