Food & Mambo

[CAT]
Una nova edició d’ADGTalks especial «Tapas».
Food & Mambo es una barreja entre creativitat, qualitat, atreviment, intuïció, dinamisme i eficàcia. De tots aquests ingredients en resulta la fórmula perfecta per crear projectes a mida per a clients que necessiten alguna cosa més.

Dins el marc de l’exposició «Tapas. Spanish Design for Food» al Disseny Hub Barcelona, Food & Mambo ens ensenyarà com es posen la gastronomia i el disseny al servei de la comunicació. Com es crea una experiència sensorial completa on allò visual, es representa i es tasta. Durant la conversa podrem gaudir d’unes cerveses gentilesa de Moritz.

Dimecres 26 d’abril
A les 19:00 h
La Robadora
Entrada: 3 euros
Socis ADG gratuït

Aforament limitat, reserves aquí

Food&Mambo_1

 

Food & Mambo

[CAST]
Una nueva edición de ADGTalks especial «Tapas».
Food & Mambo es una mezcla entre creatividad, calidad, atrevimiento, intuición, dinamismo y eficacia. De estos ingredientes, resulta la fórmula perfecta para crear proyectos a medida para clientes que necesitan algo más.

En el marco de la exposición «Tapas. Spanish Design for Food» en el Disseny Hub Barcelona, Food & Mambo nos mostrará cómo se ponen gastronomía y diseño al servicio de la comunicación. Cómo se crea una experiencia sensorial completa donde lo visual, se representa y se cata. Durante la charla podremos disfrutar de unas cervecitas cortesía de Moritz.

Miércoles 26 de abril
A las 19:00 h
La Robadora
Entrada: 3 euros
Socios FAD gratuito

Aforo limitado, reservas aquí

Food&Mambo_2