Chill Laus 99, Barcelona. Ena Cardenal de la Nuez

[CAT]

Pulcritud, minimalisme, concepte i bellesa inunden el proper Chill Laus. Ens visita la mestra en disseny editorial Ena Cardenal de la Nuez, la prolífica trajectòria professional de la qual destaca tant per la seva discreció com per l’admiració que desperta.

Llicenciada en Ciències de la Informació, va començar a relacionar-se amb el disseny gràfic mitjançant l’observació i l’experiència pràctica.
Durant molts anys va treballar en agències de publicitat com BSB o BBDO fins a convertir-se en dissenyadora freelance especialitzada en projectes d’identitat corporativa, gràfica per a exposicions, publicacions i catàlegs i es va establir a Madrid.
El seu treball destaca per l’atenció al detall, la delicadesa formal i tipogràfica, l’encert en la plasmació visual del concepte i el compromís, la qual cosa l’ha duta a treballar per a institucions culturals i empreses. Parlarà sobre la seva experiència professional compartint reflexions, visions i sensibilitats a través d’una conversa amb l’Albert Romagosa (ARDC).

Dimecres 30 de noviembre
A les 19h
Bar La Robadora
Robadors 18, Barcelona
Entrada: 3 euros
Socis FAD i estudiants acreditats gratuït
Aforament limitat, reserves aquí

ena_cardenal_1 ena_cardenal_2

Chill Laus 99, Barcelona. Ena Cardenal de la Nuez
[CAST]
Pulcritud, minimalismo, concepto y belleza inundan el próximo Chill Laus. Nos visita la maestra en diseño editorial Ena Cardenal de la Nuez, cuya prolífica trayectoria profesional destaca tanto por su discreción como por la admiración que despierta.
Licenciada en Ciencias de la Información, empezó a relacionarse con el diseño gráfico mediante la observación y la experiencia práctica.
Durante muchos años trabajó en agencias de publicidad como BSB o BBDO hasta convertirse en diseñadora freelance especializada en proyectos de identidad corporativa, gráfica para exposiciones, publicaciones y catálogos, y afincarse en Madrid.
Su trabajo destaca por la atención al detalle, la delicadeza formal y tipográfica, el acierto en la plasmación visual del concepto y el compromiso, lo cual le ha llevado a trabajar para instituciones culturales y empresas.
Hablará sobre su experiencia profesional compartiendo reflexiones, visiones y sensibilidades en una conversación con Albert Romagosa (ARDC).

Miércoles 30 de noviembre
A las 19h
Bar La Robadora
Robadors 18, Barcelona
Entrada: 3 euros
Socios FAD y estudiantes acreditados gratuito
Aforo limitado, reservas aquí

ena_cardenal_3 ena_cardenal_4