F.L.I.A. BCN

[CAT]

Per quart any la Fira del Llibre Independent Autoeditat de Barcelona surt al carrer, a l’espai públic, per reivindicar la legitimitat per crear, decidir i expressar-nos lliurement. En contra de la cultura com a mercaderia.

Segurament hi podreu veure a gent com ara Lindero Libros, Hola Ediciones o Publicactions for pleasure.

A la Fira es presentarà el treball dels últims 4 anys del projecte El pressentiment . Editat amb el suport de l’Editorial Bellaterra el llibre té el títol de 50 Pressentiments. Armes per interrompre el sentit del mon.
Molt recomanable, la F.L.I.A. i el llibre.

La Fira del Llibre Independent Autoeditat és un espai on compartir i intercanviar llibres, publicacions i fanzins. A la F.L.I.A. hi caben molts tipus de materials i projectes: Edició independent, autoedició, llibres fets a mà, edició digital; vertebrant així l’actual efervescència creativa en tots els àmbits del món editorial, des de la literatura a la poesia, passant per l’assaig, el cómic, la il·lustració o el fotollibre.

Dissabte 17 de setembre
A partir de les 11 h.
Àgora Juan Andrés , Barri del Raval

Facebook

 

flia_4_2

 

F.L.I.A. BCN

[CAST]

Por cuarto año la Feria del Libro Independiente Autoeditado de Barcelona sale a la calle, al espacio público, para reivindicar la legitimidad para crear, decidir y expresarnos libremente. En contra de la cultura como mercancía.

Seguramente poidréis encontrar a gente como Lindero Libros, Hola Ediciones o Publicactions for pleasure.

En la Feria se presentará el trabajo de los últimos 4 años del proyecto El Pressentiment. Editado con el soporte de la Editorial Bellaterra el libro tiene el título de 50 Pressentiments. Armes per interrompre el sentit del mon.
Muy recomendable, la F.L.I.A. y el libro.

La Feria del Libro Independiente Autoeditado es un espacio donde compartir e intercambiar libros, publicaciones y fanzines. En la F.L.I.A. caben muchos tipos de materiales y proyectos: edición independiente, autoedición, libros hechos a mano, edición digital; vertebrando así la actual efervescencia creativa en todos los ámbitos del mundo editorial, desde la literatura a la poesía, pasando por el ensayo, el cómic, la ilustración o el fotolibro.

Sábado 17 de septiembre
A partir de las 11 h.
Àgora Juan Andrés, Barrio del Raval

Facebook

tumblr_static_animacio__n-bilingu__e